Intrebari frecvente

Comenzi si Livrare


Livrarea se face prin Fan Courier la adresa mentionata in comanda, costurile fiind suportate de client. Pentru comenzi cu valori mai mari de 1000 RON transportul este gratuit oriunde in tara. Comanda va fi livrata in maxim 2 zile lucratoare de la finalizarea comenzii.

Albume standard 4-5 zile; Albume personalizate 4-6 zile; Albume coperta lemn 5-14 zile; Cutii albume diverse 4-7 zile; Cutie album Plutex 5-10 zile; Cutii albume lemn 6-10 zile; Cutii foto 5-10 zile; Huse albume 3-4 zile; Cutii USB lemn 5-10 zile; Cutii USB diverse 4-6 zile; Carcase DVD 3-5 zile; Stick USB 4-6 zile. Daca comanda contine mai mult de un produs, ea va fi livrata dupa ce toate produsele au fost finalizate. Daca doriti livrarea unui produs din comanda inainte de finalizarea intregii comenzi, ne puteti contacta de luni pana vineri intre 08:00 - 16:30, prin e-mail la comenzi@fotika.ro sau la telefon 0374/081001. Timpii de productie sunt calculati in zile lucratoare si nu includ timpul de transport al curierului.

Da, contra unei taxe de 100 RON. Timpul de executie pentru albumele standard este de 1 zi, iar pentru albumele personalizate de 2 zile. Timpii de executie nu includ timpul de transport al curierului.

Kitul poate fi comandat, contra-cost, pe e-mail la comenzi@fotika.ro . Acesta este disponibil exclusiv fotografilor profesionisti!

Da, ai posibilitatea sa ridici comenzile personal de la urmatoarele centre: Fotika Showroom Galati, in zona Patinoarului, blv. George Cosbuc nr. 394 sau Fotika Showroom Cluj-Napoca, str. Calea Turzii nr.175, parter, cladirea Tehno Star (vis-a-vis de Ford Auto).

Mergi la COMANDA PRODUSE, selecteaza si personalizeaza produsul ales, iar la final apasa butonul "SALVEAZA SIMULARE". Toate simularile sunt salvate in contul tau in "Simulari" si pot fi modificate.

Livram comenzi in tarile UE si non-UE, la cerere.

Dupa inregistrarea comenzii vei primi confirmarea pe email. Ulterior poti afla statusul comenzii tale in cont in "Istoric Comenzi".

Daca statusul comenzii este "In curs de procesare" te rog sa ne contactezi de luni pana vineri intre 08:00 - 16:30 la numarul de telefon 0374 081 001 sau pe email la comenzi@fotika.ro in maxim 3 ore de la inregistrarea comenzii. Daca comanda a fost deja preluata, aceasta nu mai poate fi anulata.

Poti afla statusul comenzii tale in cont in "Istoric Comenzi". Daca statusul comenzii este "In curs de procesare" te rog sa ne contactezi de luni pana vineri intre 08:00 - 16:30 la numarul de telefon 0374 081 001 sau pe email la comenzi@fotika.ro in maxim 3 ore de la inregistrarea comenzii. Daca statusul comenzii este "Comanda preluata" aceasta nu mai poate suferi nici o modificare in ceea ce priveste produsele, insa poate fi solicitata modificarea adresei de livrare.

Intra in COMANDA PRODUSE, selecteaza produsul si urmeaza pasii indicati. Pentru detalii, te invitam sa consulti Comenzi si Livrare in meniul HELP. Nu primim comenzi pe Facebook.

Pentru a incarca fisiere intre 25 MB si 2 GB recomandam sa folosesti una din pagini - www.wetransfer.com | www.transfer.ro | www.yotransfer.ro , apoi copiaza linkul rezultat in comanda.

Aveti 2 optiuni: 1-Autentificati-va in contul fotika.ro, iar in <Istoric comenzi> puteti vizualiza statusul comenzii. 2-Primiti confirmare detaliata pe e-mail la fiecare schimbare de status.

Diverse


Showroom Galati L-V 8:00-16:30 / S-D Inchis; Laborator Foto Micro 18 L-V 8:00-19:00 / S 9:00-17:00 / D-Inchis; Laborator Foto Tiglina L-V 9:00-17:00 / S-D Inchis; Laborator Foto General L-V 8:00-19:00 / S 9:00-17:00 / D-Inchis

Indrumarea si asistenta telefonica a clientilor se va face prin numarul unic de telefon 0374 490 251. Centrala telefonica opereaza de luni pana duminica intre orele 8:00 - 20:00.

Ne poti lasa un mesaj pe pagina de Facebook, poti folosi formularul de contact afisat pe Site in sectiunea CONTACT sau pe email la office@fotika.ro. Operatorii nostrii iti vor raspunde in cel mai scurt timp posibil.

In cazul in care nu ai primit mesajul, te rugam sa te asiguri ca nu a fost trecut in unul din celelalte folderele in care se afla mesajele - cel mai frecvent caz fiind cel al folderelor Spam (mesaje nesolicitate) sau Trash (mesaje sterse). Pentru a marca o anumita adresa ca fiind sigura adauga emailul respectiv la contacte.

office@fotika.ro ; micro18@fotika.ro ; tiglina@fotika.ro ; general@fotika.ro

Preturile pot fi vizualizate foarte usor accesand platforma si simuland o comanda, sau poti descarca lista de preturi in format PDF direct din contul tau Fotika. Pentru asta ai nevoie de un cont pe site (vezi sectiunea Cont Fotika de mai jos). Daca nu doresti sa te inregistrezi pe site, poti solicita lista de preturi in format PDF pe email la office@fotika.ro .

Servicii


Operatorii nostrii pot realiza, contra cost, designul colajelor. Daca doresti sa realizezi singur colajele, iti recomandam urmatoarele programe: Fundy Design, Smart Albums, Photoshop, InDesign, Dg Foto Art.

In cadrul punctelor de lucru executam fotografii pentru orice tip de acte (buletin, pasaport, legitimatie, viza, etc.).

Da, developam negative color si alb negru prin procesul de developare C-41. Negativele se pot trimite prin curier.

Da, scanam negative color sau alb negru, film ingust 24/36mm in format .JPG / .TIFF . Costul unui cadru este de 0,80 lei.

Cont Fotika


Activarea contului de fotograf profesionist se face in scurt timp de la inregistrare, dupa ce datele furnizate au fost verificate de unul din operatorii nostri. Dupa activare vei primi un mesaj de confirmare. Activarea contului de fotograf amator se face automat printr-un email de verificare.

Mergi la INREGISTRARE, alege tipul contului (fotograf profesionist sau amator) si completeaza formularul afisat. Dupa inregistrare vei primi un email de confirmare.

Mergi la AUTENTIFICARE si introdu adresa de email cu care te-ai inregistrat si parola aleasa.

Mergi la AUTENTIFICARE si acceseaza "Ai uitat parola?". Introdu adresa de email cu care te-ai inregistrat pentru a primi toate instructiunile de resetare a parolei.